Ik wil samen met anderen de wereld om mij heen ontdekken en meer leefbaar maken. Met de inzet van mijn mogelijkheden en met eerbied voor alles wat leeft wil ik de kansen die ik krijg benutten.
Ik probeer zo goed mogelijk om te gaan met de middelen die mij ter beschikking staan en ik respecteer mijzelf en anderen

Wie zijn explorers?

Explorers zijn ongeveer tussen de 15 tot 18 jaar en hebben vaak al een scoutingcarrière achter de rug.
Daarom krijgen de explorers meer vrijheid en verantwoordelijkheid, ze hebben dan ook geen directe leiding maar begeleiding.

Wat doen ze?

Plezier maken staat natuurlijk centraal!
De begeleiding regelt sommige opkomsten, maar in teamverband bedenken ze ook hun eigen opkomsten en projecten. Dit loopt uiteen van een smokkelspel tot een katapult bouwen. Van een weekendje weg tot een zomerkamp in het buitenland. Een hele verantwoording dus waarbij de begeleiding altijd open staat voor vragen en ideeën.

Waar & wanneer?

Explorers hebben opkomst op vrijdagavond, van 20.15 tot 22.15 uur

Impressie

Ontmoet de leiding

Hoi! Wij zijn Wouter, Roy, Sem en Justin , de begeleiders van de Explorers.

Neem eventueel contact met ons op via: explorers@scouting-esdoorn.nl

Wouter
Roy
Sem
Justin

Ik wil een keer komen kijken!

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag een keer komen kijken?
Dan zien we je graag eens bij onze opkomst.

Laat ons via onderstaande button weten dat je komt.