Topverkopers, maar eigenlijk iedereen bedankt!!!

Deze topverkopers van de welpen vrijdag hebben er aan mede bijgedragen dat we met de grote clubactie een enorm mooi bedrag hebben opgehaald! Daar werden zij dan ook voor beloond met de topverkoper badge. Een van deze welpen heeft zelfs drie superloten verkocht!
Maar ondanks dat zijn we natuurlijk allemaal een beetje topverkopers, want ook bij de bevers zijn veel loten verkocht! De welpen vrijdag hebben zo erg hun best gedaan dat deze bovenaan in het klassement stonden en bij de scouts is er zelfs een scout die de meeste individuele loten van de groep verkocht heeft.

Dankzij alle leden en leiding die zich heeft ingezet voor de grote clubactie hebben we een mooi bedrag opgehaald om spelmaterialen en grote kampen van te bekostigen!

Al met al; een geslaagde grote clubactie en hopelijk tot volgend jaar!